دفاتر پیشخوان، دروازه ارتباط مردم با بیمه سلامت سلامت نیوز: دفاتر پیشخوان، دروازه ارتباط مردم با بیمه سلامت
به گزارش پایگاه خبری «
خبردارو» ، طاهر موهبتی در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران کل استانی بیمه سلامت افزود: در سال ۹۷ دشواریهای فراوانی وجود داشت، اما در عین حال گامهای بزرگی در حوزه بیمه سلامت برداشته شد و همه ادارههای کل استانی برای حل مشکلات تلاش کردند. در سال ۹۸ نیز همچنان بر مواردی مانند مدیریت منابع و مصارف تاکید داریم.
وی بیان کرد: مرامنامه تلاشگران عرصه بیمه سلامت که در روزهای پایانی سال ۹۷ به ادارههای کل استانی ابلاغ شد، شامل ماموریتها و اهداف سازمان بیمه سلامت برای سال ۹۸ است.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، موهبتی ادامه داد: تعامل مناسب با انجمنهای علمی پزشکی و سازمان نظام پزشکی برای اجرای برنامههای سازمان بیمه سلامت بسیار اهمیت دارد. باید جلسهها و نشستهای کاربردی با انجمنهای علمی پزشکی و اعضای سازمانهای نظام پزشکی استانها به طور مستمر برگزار و از نظرات کاربردی و خرد جمعی برای حل مشکلات استفاده شود.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درباره تحریمهای ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران نیز اظهار داشت: همواره محدودیت، خلاقیت به همراه دارد و وجود این تحریمها علیه مردم ایران باعث میشود که راه حلهای مختلفی برای مشکلات ایجاد شده و پیشرفت حاصل شود.
رئیس هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت گفت: دفاتر پیشخوان دروازه یا ورودی ارتباط مردم با بیمه سلامت هستند و در نتیجه باید بسیار جدی گرفته شوند و بر عملکرد این دفاتر نظارت شود. زیرا تکریم ارباب رجوع و احترام به بیمه شدگان یکی از اصول اولیه سازمان بیمه سلامت است و این موارد باید در دفاتر پیشخوان جدی گرفته شود.
منبع:ایسنا